Avatar billede seto Nybegynder
25. november 2002 - 19:16 Der er 12 kommentarer

Kan ikke søge på kazaa

Hej
Jeg har lige fået win xp og bredbånd og ville gerne søge på kazaa, men søge ikonet bliver aldrig klikbart.

Jeg har lavet et brugernavn, men jeg bliver vist ikke forbundet, ihvertfald står der bare connecting....  i statuslinien uden at der sker noget.
Er der nogen der har et bud på hvorfor ??

Seto
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
25. november 2002 - 19:19 #1
Luk din firewall...

Hvis du er på et større netværk (kollegienet eller f.eks. et "nabolags-netværk"), skal du gennem en proxy-server - de informationer skal din udbyder levere på efterspørgsel, kunne jeg forestille mig!
Avatar billede avlund Nybegynder
25. november 2002 - 19:19 #2
Hmm. Har du prøvet at installere Kazaa Lite ( http://www.k-lite.tk ) i stedet? Det ville jeg under alle omstændigheder gøre, inden Kazaa's spyware smadrer din computer fuldstændig.
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
25. november 2002 - 19:19 #3
Det har virket for mig at ta en ældre version af Kazaa og så virker det godt... Er det den nyeste du har?? hvor længe ar du ventet??
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 19:19 #4
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
25. november 2002 - 19:20 #5
Hmmmmmmm... Jeg kører selv med den almindelige version - har bare fjernet al spyware :oD
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
25. november 2002 - 19:21 #6
mit kazaa virker fint ...
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
25. november 2002 - 19:22 #7
Prøv at fjerne programmet og installere det igen... Men jeg kunne næsten forestille mig, det er en proxy, du skal have sat op...
Avatar billede seto Nybegynder
25. november 2002 - 19:25 #8
Det er kazaa light.
Og kære Westhi så hjælper de ikke at tage sig sammen hvis man stadig ikke har fundet løsningen !!
Jeg har prøvet at lukke firewall'en men det hjælper ikke- ellers tak for budet.
Avatar billede seto Nybegynder
25. november 2002 - 19:26 #9
Proxy hmm... jeg er lidt grøn så det ved ikke lige hvordan jeg gør.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 19:29 #10
og kære seto! Det er ikke tilladt at oprette samme spm inden for en uge... Hvis du ikke har fået svar endnu må du lade spørgsmålet stå indtil nogne henvender sig... Efter en uge må du oprette samme spørgsmål igen!
Avatar billede seto Nybegynder
25. november 2002 - 19:34 #11
Der er mange måder at forklarer regler - din sidst nævnte metode vil åbne flere døre igennem det lange liv du har foran dig ind den første vil.
Avatar billede zeroxer Nybegynder
25. november 2002 - 20:02 #12
Prøv i optioner.. der står sikkert at du er ikke connected - det du skal gøre er at connecte dig til! [ prøv vælg en bruger navn ]