Avatar billede zoom Praktikant
22. november 2002 - 14:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mailto !

Windows !
Når jeg trykker på mailto links på nettet, spørger windows automatisk om login og password.

Hvor i XP kan jeg indstille den til ikke at gøre det så den bare går direkte til outlook så jeg kan skrive mailen til?

Zoom
Avatar billede zeroxer Nybegynder
22. november 2002 - 14:22 #1
Du skal først oprette en bruger på outlook, derefter vil det blive brugt automatisk!
Avatar billede beef12 Nybegynder
22. november 2002 - 14:22 #2
hmm, er det fordi du har sat Outlook til at bekræftige login hver gang du starter applikationen?

Hvis det er fejlen så skal du indstille den til ikke at kræve brugernavn og password. Du kan gøre det under funktioner -> konti indsillinger (eller hvad det nu hedder).