Avatar billede zypherio Nybegynder
22. november 2002 - 13:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

www.zypherio.tk

Hej.. jeg vil egentlig bare gerne have jeres mening om min hjemmeside.. den er ikke færdig endnu, men det erdejligt med noget kritik...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. november 2002 - 13:56 #1
Din baggrund gentager sig ved større opløsning.
Dine link virker ikke.
...og så skulle du lige få en anden til at læse korrektur!
Avatar billede izemate Nybegynder
22. november 2002 - 13:59 #2
til den dovne http://www.zypherio.tk

iumiddelbart vil jeg siger at det er lige kedeligt nok, du har brugt alt for mørke farver.
Prøv at lege lidt med nogle farver og billeder, så det ikke bilver så ensformet.

Jeg syntes også at det er en meget "Stor" hjemmeside forstået på den måde at den fylder meget på skærmen. og måske kan folk der køre 800*600 i opløsning ikke se siden ordentligt.

\\izemate
Avatar billede dinkie Nybegynder
22. november 2002 - 14:00 #3
Synes den er lidt mørk i det.. Dårlig ide at lave "designet" som et baggrunds billede.. Skulle hellere laves i tabller og med små billeder.. Dit design ligger selv op til at lave det på den måde.. prøv den på en 1280x1024 (ikke så pænt)..

Husk også lige på at der stadig er en stor del (op mod 40-50%) der bruger 800x600, men dem bestemmer du jo selv om du vil have med i target gruppen..

Dine links duer ikke da alle er sat til www.zypherio.tk/"link" så det skal du vist lige have rettet..

Brug farver..
Avatar billede venturer Nybegynder
22. november 2002 - 14:05 #4
Jeg vil til dels holde med dinkie. Lær at bruge tabeller og BRUG dem :) så kan dit design også lettere tilpasse flere forskellige opløsninger. Lige nu bliver baggrunden gentaget hvis opløsningen er for stor og teksten er bredere end skærmen hvis opløsningen er for lav.

Personligt mener jeg farverne er ok. Måske bør du vælge en mørkere tone af rød til "MouseOver" da den nuværende røde er meget skarp i kontrast til det mørke design.

Ellers en side med potentiale.
Avatar billede dinkie Nybegynder
22. november 2002 - 14:07 #5
Laver du det med tabeller og billeder til de skrå linier, så vil du faktisk kunne bryde siden op hen over midten. Så du vil kunne gøre brug af en stretch-effekt der ville få siden til at fylde hele breden både på en 800x600 og en 1280x1024 osv.. Hvis du bruger tabeller i stedet for absolutte layers så vil du også kunne centrere siden hvis du skulle ønske det..
Avatar billede peder77 Nybegynder
22. november 2002 - 18:02 #6
jeg syntes virkelig at den er grim.
Avatar billede zypherio Nybegynder
22. november 2002 - 19:46 #7
Tak for jeres svar.. det var mit første forsøg.. så jeg lærer stadig at lave design.. lige nu er jeg igang med noget orange og sort.. jeg ved godt at der er nogle "stavefejl" men jeg sidder med 56k så jeg har ikke fået dem uploadet endnu.. og det med linkse forstår jeg altså ikke.. de virker ved mig!

Jeg ved at man kan bruge tabeller så den ser rigtig ud ved flere forskellige opløsninger, men jeg ved ikke hvordan man gør og er det ikke noget med % ??

BTW. SÅ BRUG www.MOSUMGAARD.DK/INDEX_.HTM DEN VIRKER IHVERTFALD!!

Jeg synes også at den er lidt kedelig, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. hvilke andre farver ? kan man med frames "tegne" dem ligesom tables ?