Avatar billede humleloi Nybegynder
21. november 2002 - 15:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spam program fra hotmail

jeg skal ha navnet på et spam program som bruger hotmail bruger til at spame med.. Det er en meget alvorlig opgave, jeg skal ikke selv bruge programmet, men har fået en opgave hvor jeg skal finde ud af hvad det program hedder for det bliver brugt at en som har lavet meget skade, så jeg skal finde navnet på programmet så det kan blive stoppet..
Avatar billede ducks Nybegynder
21. november 2002 - 15:04 #1
MailBomber kunne være navnet, men der er MANGE programmer der kan spamme mails, især hotmails - hvis du ikke kan afvise ham? Kan du da forsøge dig med www.SpamCop.net
Avatar billede fcs Novice
21. november 2002 - 15:05 #2
Der må her på eksperten ikke linkes til eller gives tips til værktøjer der kan bruges til spamming, da vi ikke vil friste svage sjæle. Jeg kan godt forstå dit problem og er overbevist om at du ikke vil bruge det i skadeligt henseenede, men det er desværre ikke tilladt herinde.

Kan dit spørgsmål besvares uden at linke til et givent program eller en side med programmet, samt uden at oplyse programmets navn (så det nemt kan findes af svage sjæle) er det naturligvis ok og folk må gerne svare.

Jeg håber at du forstår.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede summer Mester
21. november 2002 - 15:19 #3
Er det ikke nok at sætte dit junkmail filter til Exlusive
Avatar billede humleloi Nybegynder
21. november 2002 - 16:00 #4
problemet er at en person fra min ip adresse sender junk mail ud til andre via min ip adresse og der er kommet temlig mange problemer med det efter som min internet leverandør har givet mig til i morgen til at få det stoppet, men problemet er at vi er mange der deler den samme ip ud til den store verden.. så skal til at kigge alle cookies igennem på vores server..
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
22. november 2002 - 12:11 #5
Har du lukket dit "open relay"? Har i en mail server kørende?