Avatar billede jimmer Nybegynder
11. oktober 2000 - 17:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ændre format på billeder

ok, jeg har et dir med ca. 100 billeder. Jeg ønsker at lle billeder skal ændres til et format på 200*200 ligemeget hvad format de var før. Findes der et program der kan gøre klare alle billederne samtidigt?

Det er lidt stort arbejde at gøre det manuelt med hvert billede.
Avatar billede dr.com Nybegynder
11. oktober 2000 - 17:31 #1
Hej
Jeg fandt engang et program der kunne lave tumbs.
Størelsen var brugerdefineret så den ku´ man jo sætte til 200*200, jeg kan jo bare ikke lige huske hvad det hed.
Det kan nok findes på Tucows, der hentede jeg alt fra før i tiden.
Avatar billede jimsim Nybegynder
11. oktober 2000 - 17:32 #2
Ja photoshop 5
Avatar billede jimmer Nybegynder
11. oktober 2000 - 18:14 #3
dr.: ser lige efter

jimsim: hvordan får man photoshop til at tage hele dir\'et samtidig?
Avatar billede jimmer Nybegynder
11. oktober 2000 - 18:17 #4
FOR FA... HVorfor sider de kanpper der - jeg skulle ikke ha\' accepteret svare endnu. EKSPERTEN!! flyt lige de knapper - det er ikke første gang jeg tager fejl af dem.

Jeg opretter en ny

..nå men jimsim bliver nok glad :-)
Avatar billede jimmer Nybegynder
11. oktober 2000 - 19:05 #5
dr.com: giv et svar i den nye, så får du point, for jeg fandt et program der kunne det jeg søgte
Avatar billede jimsim Nybegynder
12. oktober 2000 - 10:33 #6
heh ja tak for dem :) men du kan godt få dem tilbage hvis ikke du vil bruge photoshop.
Avatar billede jimmer Nybegynder
15. oktober 2000 - 23:12 #7
jimsim: nej, behold du dem bare - det var jo min egen skyld. Photoshop kan ikke det jeg spurgte om (såvidt jeg ved), så den kan jeg ikke bruge.