Avatar billede krillev Nybegynder
19. november 2002 - 18:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvor meget kan den trække??

nu står jeg og skal sætte mit tv + stero anlæg + højtalere på min skærm til kan den kører det eller hvad er der nogle der ved hvor meget en computer kan køre ...
Avatar billede ullum Praktikant
19. november 2002 - 18:37 #1
det afhænger jo helt af konfigurationen af pcen
Avatar billede krillev Nybegynder
19. november 2002 - 18:54 #2
af konfigurationen hvad mener du tror du den kan køre det hele
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. november 2002 - 19:05 #3
Det som betyder noget, er hvilke programmer du bruger til at afspille på computeren. Det er dem som kraver at computeren er kraftig nok.

Alt det du sætter på af perifert udstyr kræver ikke en voldsom stor maskine. Det skal selvfølgelig have den rigtige konfiguration, altså det nytter ikke noget at du ville sætte dit tv til hvis dit grafikkort ikke har tv-udgang.

Det vil altså sige, at der ikke er den store forskel ressource mæssigt, på f.eks. at se en dvd-film på computerskærmen, eller via computeren på tv'et.
Avatar billede krillev Nybegynder
19. november 2002 - 19:14 #4
ja ok men det har jeg men det vil sige der ikke skulle ske noget tak. hvordan gier man point
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. november 2002 - 20:01 #5
Jeg laver lige et svar, som du kan acceptere.

Du kan selvfølgelig ikke se en dvd-film på en meget gammel maskine uden at det vil hakke lidt engang imellem, men har du en ny skulle der ikke være de store problemer.
Avatar billede ullum Praktikant
19. november 2002 - 20:47 #6
ps. konfiguration = hvilke dele er den skruet sammen af
Avatar billede krillev Nybegynder
20. november 2002 - 07:29 #7
min computer eller hvad jeg har geforce 2 med tv-out og lydkort og dvd og brænder og 256 mb ram og 1000 mhz .....