Avatar billede Slettet bruger
19. november 2002 - 08:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

MSN Messenger ønskes fjernes.

Hej
Jeg anvender yahoo og msn messenger og for at slippe for 2 chat programmer, installerede jeg Trillian som kan integrere de to. Det virker fint så nu vil jeg bare gerne have fjernet MSN messenger - men det er ikke sådan lige til. Kan det overhovedet lade sig gøre og hvis det kan hvordan gør man så????
Avatar billede tlunde Nybegynder
19. november 2002 - 08:26 #1
Avatar billede ullum Praktikant
19. november 2002 - 08:28 #2
I xp: tilføj fjern programmer / windows komponenter
Avatar billede simon76 Praktikant
19. november 2002 - 09:24 #3
Xpantispy kan fjerne messenger m.m.

http://www.xpantispy.de/XPAntiSpy3-English.zip
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2002 - 18:31 #4
Jeg brugte XPantispy og det lader til at virke. Tak for hurtig hjælp!