Avatar billede goulduck Nybegynder
11. oktober 2000 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

E-mail klient indbygge i Eksperten

Jeg bruger hotmail til at læse post og modtager derfor også Eksperten post der. Så kom jeg til at tænke på om man ikke kunne lave det sådan at de mails som normalt bliver sendt ud, blev sendt til brugerens egen postkasse på Eksperten.

Så kunne man få en enkel mail når der var noget nyt og så gå ind og se.

Man kan så også tilføje funktion, så som at man får en mail til sin rigtige e-mail, når der er noget nyt i spørgsmål man selv har oprettet og andre lign. funktioner.
Avatar billede doeleman Nybegynder
11. oktober 2000 - 11:56 #1
Svarer det ikke ca. til \"Spørgsmål hvor goulduck deltager\" ?
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=goulduck&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=1&i6=0&i7=0&i8=0&i9=0
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. oktober 2000 - 16:02 #2
Jeg vil også have alle de nye spørgsmål med ind i ... alså kun have de informationer som man normalt modtager med e-mail.

Den liste der er derinde er AL for lang. Men det er noget i den stil man kunne lave det. Så alle ens \"mails\" lå listet sådan at man bare kunne trykke på mailen og hoppe ind på spørgsmålet.

Man kunne så også slå fra at modtage \"mails\" omkring et bestemt spørgsmål.
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. oktober 2000 - 21:59 #3
Guess not ...
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. oktober 2000 - 21:59 #4
:)