Avatar billede thomasr Nybegynder
18. november 2002 - 16:15 Der er 2 kommentarer

Tastatur virker ikke

Hey jer er ved at lege lidt med freeBSD, men jeg er ikke kommet længer end at den er kommet ind i boot menuen.
Mit problem er at jeg ikke kan bruge mit tastatur, håber nogle kan hjælp
Avatar billede dollar Nybegynder
19. december 2002 - 10:58 #1
Bruger du et USB tastatur skal du prøve at smide et normalt ps/2 tastatur på bare til installationen, jeg tør ikke garentere for at BSD kernelen har det sat op til at være aktiveret fra start...

Har du prøvet med et andet styresystem der virker ???

Er det slået til i BIOS'en ??
Avatar billede simonvalter Praktikant
01. august 2003 - 07:55 #2
jeg har selv oplevet i en ældre version af freebsd at den ikke kune genkende et af mine tastaturer ..
så jeg vil forslå dig at hente en nyere version af freebsd (4.8).. eller prøve et andet tastatur ..
om ikke andet så er det vist på tide at få lukket spm? .. eller deltage hvis spm stadig er relavant.