Avatar billede dumbo Nybegynder
18. november 2002 - 13:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Starwas ll lyd men ingen billede

Jeg har lyd men ingen billede på starwas ll. Jeg har før kunne se den på Power dvd men efter en formatering, kan jeg ikke se filmen, kun høre den med powerdvd. Jeg har installert nyeste divx og AC3decoder og nogle audiofilters fra doom9 siden.

Dumbo
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2002 - 13:51 #1
Et eller andet sted siger noget mig at det ikke er en helt lovlig version. Jeg skal så lige bede dig tjekke reglerne for brug af eksperten og så ellers få lukket det her spørgsmål i en fart.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede initializing Nybegynder
18. november 2002 - 14:26 #2
Nikolajdu: De andre gange hvor jeg f.eks. har ssagt noget når folk siger at de har problemer med en DivX film er CoAdmins ligeglade?
Avatar billede tuxp Nybegynder
02. december 2002 - 18:35 #3
DivX er ikke ulovligt... Hvis du nu ik havde nævnt Star Wars, men bare sagt du havde probs med en divx fil.
Avatar billede dumbo Nybegynder
02. december 2002 - 18:39 #4
Problemet er løst så tak for hjælpen allesammen......Ha en god jul og et godt nytår....
Avatar billede tuxp Nybegynder
03. december 2002 - 07:48 #5
jo tak...
Avatar billede hermandsen Juniormester
10. december 2002 - 13:04 #6
Når du har fundet løsningen, var det så ikke en ide at lukke spørgsmålet? ;)