Avatar billede e.p. Nybegynder
18. november 2002 - 09:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hardware firewall til ca 50 brugere

En hardware firewall til ca 50 brugere med VPN samt kryptering til trådløse enheder (win 2000)

Hvad anbefales
Avatar billede e.p. Nybegynder
18. november 2002 - 09:51 #1
Og hvad kan prisen forventes at løbe op i ???
Avatar billede foldager Novice
18. november 2002 - 09:51 #2
Zywall 50 vil jeg foreslå..
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. november 2002 - 09:52 #3
Cisci Pix, Firewall-1 eller Raptor (der vist hedder noget andet idag)

En lidt billigere løsning kunne være en SonicWall
Avatar billede buck Nybegynder
18. november 2002 - 10:56 #5
Har du mod på at bygge den selv? (Der er mange penge at spare!)
Så kig på www.astaro.com (Den har jeg kørende med ca. 65 brugere)

Og selvfølgelig må jeg jo osse lige nævne min personlige favorit www.smoothwall.org, men den er ikke så god til VPN.

/Buck
Avatar billede buck Nybegynder
18. november 2002 - 10:57 #6
Til både Astaro og Smoothwall skal VPN købes som "add-on" moduler...
Avatar billede e.p. Nybegynder
18. november 2002 - 11:27 #7
valget falder på ISA og pix kombineret (jeg skal ikke selv betale:-))