Avatar billede kasseper Nybegynder
11. oktober 2000 - 09:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyeste indlæg på Instillinger

Jeg har opdaget ( de kalder mig lynet ude i byen ) at når man befinder sig under en kategori er listen med nyeste indlæg tilpasset denne kategori. Det er en OK feature, men hvad jeg endnu bedre kunne tænke mig var at når jeg nu ikke kan få opfyldt mit ønske vedr. online brugere

( se http://www.eksperten.dk/spm/28264 )

At når man kiggede på sin liste over spg. man selv deltager i, at listen med nyeste indlæg var tilpasset denne, således at jeg kunne nøjes med at refreshe denne.....

Kan det ikke lade sig gøre ????

Kasseper
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
11. oktober 2000 - 13:18 #1
Kommer på forslagslisten.
Avatar billede kasseper Nybegynder
11. oktober 2000 - 13:19 #2
TAAAk
Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 13:49 #3
hmm - jeg vil nu helst have spm. jeg deltager i sorteret efter dato - og det kunne være rart hvis man også kunne få den indstillet til at vise 50 af gangen - ligesom alle andre steder
Avatar billede kasseper Nybegynder
12. oktober 2000 - 22:21 #4
den viser 50 hos mig ??????
Avatar billede denboj Nybegynder
13. oktober 2000 - 00:59 #5
det er spm. jeg abbonemerer på der bliver vist i blokke af ti - spm. jeg deltager i bliver vist i 50