Avatar billede benzon Praktikant
15. november 2002 - 13:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nogle der har en ide om hvor man kan få fat på alle Ip Ranges for

Nogen der kan fortæle mig hvor jeg kan få alle Ip Ranges fra for Danmark, Grunden er den vi har en Neverwinter Nights server og vil blocke for alt ikke dansk trafik og den eneste måde vi har kunne finde er vi får fat på alle Ip Ranges for danske udbydere, og taster dem ind i en Firewall og tillader nettop de Ip Ranges til at få Adgang !!

Håber der er nogle der kan hjælpe
Avatar billede xyborx Nybegynder
15. november 2002 - 13:39 #1
Interessant.. Jeg lytter lige med. Man ved aldrig hvornår man kan få brug for den slags :)
Avatar billede benzon Praktikant
15. november 2002 - 13:56 #2
hehe det er jo det :D

Jeg er bare træt af Tyskere og Svenskere der spære pladserne når vi selv vil game :\

Vi er et par venner der gamer på den normalt så vi vil gerne ha blocket for alt andet en danske Ip adresser :\
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. november 2002 - 14:20 #3
Avatar billede benzon Praktikant
15. november 2002 - 14:28 #4
nix det er kun Ip Ranges på andre servere :\
Avatar billede benzon Praktikant
15. november 2002 - 20:18 #5