Avatar billede locturian Nybegynder
14. november 2002 - 16:13 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Betalings løsninger?

Hej!

Jeg har et spørgsmål ang. betalingsløsninger...

Overalt på nettet kan man få integreret betalingsløsnigner, med de er alle pr. abonnement. Findes der ikke en betalingsløsning (ikke shop) hvor man betaler et engangbeløb, og så er det mit ?
Avatar billede justdoit Nybegynder
14. november 2002 - 16:20 #1
Jo det findes, jeg arbejer da i et firma som laver disse løsninger, hvor vi udvikler efter hvad kunden vil have, og så bliver det hele uploadet og afleveret på en cd-rom. Derefter er sitet kundens, men vi hjælper naturligvis gerne senere med at opdatere osv!!
Avatar billede locturian Nybegynder
14. november 2002 - 16:22 #2
:) Ok... Men, giv mig en pris på det betalingssystem så? Det skal integreres i en allerede eksisterende shop, og det fixer jeg selv....
Avatar billede thomashove Nybegynder
14. november 2002 - 16:23 #3
ikke mig bekendt. men du kan lave din egen løsning og få den godkendt hos PBS.
Avatar billede justdoit Nybegynder
14. november 2002 - 16:32 #4
Krever jo at du fortæller hvad løsningen skal indeholde!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. november 2002 - 16:33 #5
Vedr betalingsløsninger så se www.dibs.dk der kan du finde svar på mange betalingsspørgsmål
Avatar billede kholst Nybegynder
15. november 2002 - 08:58 #6
Tag og brug eWIRE - se www.ewire.dk.

Der kan du oprette dig som privat bruger og modtage penge via e-mail uden gebyr.
Når du først er tilmeldt kan du oprette en betalingsknap og placere denne på dit website.
Avatar billede ALS Praktikant
18. november 2002 - 16:10 #7
kholst >> Memærk lige at der max. kan overføres 3.000 Kr. med eWIRE.
Desuden kræver den løsning at kunden har en konto hos eWIRE, det tager et par dage at få (md mere end 50 Kr. kredit). Ikke smart når kunden sidder og vil bestille varen nu og her.

locturian >> Du kan i princippet bare lave din egen løsning. Den skal "bare" godkendes af PBS, hvilket koster omkring 25.000 Kr.
Desuden skal du have en SSL-server at afvikle det på.
En betalingsgateway, hvor man betaler løbende, er vist mere realistisk.
Avatar billede powerbart Nybegynder
23. november 2002 - 04:44 #8
Man kan købe en "færdig" konfigureret PBS-gateway for 75.000,- .... Jeg kan bare ikke huske af hvem. Men det står på PBS's hjemmeside.
Avatar billede locturian Nybegynder
15. januar 2003 - 13:40 #9
Hum, kom der vist ikke meget ud af, nå, fordeler point