Avatar billede geforce3 Praktikant
13. november 2002 - 18:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mystisk alarm fra hong kong

Dav's min norton fangede lige noget fra hong kong : 203.218.196.76 den her poppede den op med, er det en hacker eller cracker eller hvad man efterhånden er blevet enige om, hvis det er kan man så ikke sende FBI eller The agency eller hvad der er af politi efter spaden...

//GeForce3
Avatar billede klaskeren Nybegynder
13. november 2002 - 18:18 #1
hehe nej... ikke når han bor i hongkong hvis han var fra DK skulle du bare skrive et brev til TDC med hans IP...
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. november 2002 - 18:19 #2
ØV! det kunne ellers være sjovt at se ham miste sin computer *gnæk**gnæk*
Avatar billede amd Nybegynder
13. november 2002 - 20:44 #3
Vi nakker fandeme det svin:D
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. november 2002 - 20:45 #4
Hvordan skal vi gøre det?????
Avatar billede amd Nybegynder
13. november 2002 - 20:46 #5
Finder vi ud af på ICQ;)
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. november 2002 - 20:57 #6
Nu er det snart for meget nu har han gjort det 14 gange kan man ikke sige at min firewall bare skal sende ham videre til en anden IP så jeg er fri for ham!