Avatar billede zeroxer Nybegynder
11. november 2002 - 15:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Finde personer i Polen!

Hej folkz!

A har ikke så meget tid så det bliver hurtig spørgsmål!

er der ikke en der kender et url til sted, hvor man kan finde personer deres tlfnr. og e-mail adresser i Polen?!!?

Tak hvis der er en der kan!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. november 2002 - 16:00 #1
Så meget ekstra tid tager det da heller ikke, at bruge de korrekte kategorier :)
Avatar billede zeroxer Nybegynder
11. november 2002 - 16:02 #2
hem.. okay .. men det passer der næsten med den her e-løsning
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. november 2002 - 16:03 #3
øøhh... nej... det kunne ikke være ret meget længere fra...
Avatar billede lemon Nybegynder
11. november 2002 - 16:06 #4
Avatar billede 3z Nybegynder
11. november 2002 - 23:47 #5
Hvad med http://www.yellowpages.pl kan den bruges?
Avatar billede zeroxer Nybegynder
12. november 2002 - 10:18 #6
Hem.. jeg kunne godt tænke mig noget mere som krak.dk
Avatar billede zeroxer Nybegynder
18. november 2002 - 23:35 #7
nå.. men som jeg kan se er der ikke meget hjælp her på eksperten.dk
Avatar billede lemon Nybegynder
18. november 2002 - 23:53 #8
Jeg kommer til at tænke "Lamer" når jeg ser din sidste besked zeroxer
Avatar billede zeroxer Nybegynder
19. november 2002 - 20:54 #9
Jeg kommer til at tænke "Lamer" når jeg læser "lemon"

www.kgb.com ?? - ja ja - det er netop det jeg skulle have - har du set på det selv måske??? Det passer overlortet ikke her!
http://www.yellowpages.pl - passer lidt bedre, men det er ikke helt det jeg ville..
Avatar billede zeroxer Nybegynder
19. november 2002 - 20:57 #10
Desuden "Lamer" kan man kalde en person, hvis han/hun siger at han/hun kan alt og faktisk kan ingen ting. Eller hvis han/hun snakker om tingerne som han/hun ikke ved noget om... - så ordet passer bedre til dig lem... on.