Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
11. november 2002 - 00:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern splash-skærm fra ICQ Lite

Når man starter ICQ Lite op kommer der en splash-skærm, som lukker efter 60 sekunder hvis man ikke lukker den manuelt. Hvordan fjerner man den, så den ikke popper op og irriterer? Jeg ved man kan, så et "det kan man ikke"-svar er ikke godt nok.

MVH Gangsta
UsleSo.dk
Avatar billede swasper Nybegynder
11. november 2002 - 01:19 #1
Klik på knappen Main og vælg Preferences & Security i det vindue der kommer frem står der helt nede i bunden Show the "Welcome to ICQ Lite" screen? fjern fluebenet! :-)
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
11. november 2002 - 01:20 #2
Ahh, det var jo egentlig meget nemt.. Det er hvad man får ud af at være for utålmodig :D

Opret et svar, så får du dine points

MVH Gangsta
UsleSo.dk
Avatar billede swasper Nybegynder
11. november 2002 - 01:34 #3
:-)