Avatar billede knor Nybegynder
09. oktober 2000 - 10:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Maile en gruppe modtagere fra Access 97

Kan det lade sig gøre at køre en  forespørgsel for derefter at sende en enslydende mail til de fundne personer?

Jeg har forsøgt med \"SendObject\", men her kan jeg ikke finde ud af at hente e-mail adresserne fra en forespørgsel. Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
09. oktober 2000 - 10:39 #1
Prøv at se her:
http://www.eksperten.dk/spm/9038

Er du evt. interesseret i et eksempel kan jeg mail\'e det til dig.
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
09. oktober 2000 - 10:39 #2
Det skulle have været et svar
Avatar billede knor Nybegynder
09. oktober 2000 - 10:43 #3
Jeg vil meget meget gerne se et eksempel. Jeg har set spm 9038 - men kunne ikke se eksemplerne!
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
09. oktober 2000 - 10:51 #4
Gad vide hvilken e-mail adresse jeg skal sende den til ???
Avatar billede knor Nybegynder
09. oktober 2000 - 11:01 #5
Sorry - Jeg troede du kunne se den - er helt ny her. Du kan sende den til knor_k@hotmail.com
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
09. oktober 2000 - 11:06 #6
Den er på vej
Avatar billede meyer Nybegynder
09. oktober 2000 - 11:12 #7
ikuyucu>>Vil du være venlig at sende eksemplet til mig også ?? mmg@mmg.dk
Avatar billede knor Nybegynder
09. oktober 2000 - 13:05 #8
Tusind Tak! Den virker næsten lidt for godt *fnis* Jeg troede den ville åbne mailen før den blev sendt - det gjorde den ikke. Nu er der vist nogen der har fået en del sjove mails!
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
09. oktober 2000 - 13:48 #9
Det tør vidst siges. Nåh men når du nu kan bruge det så regner jeg med at jeg får pointene
Avatar billede leif Seniormester
10. oktober 2000 - 07:43 #10
Har først lige fået tjecket mail, men er det muligt man kan bede om ekspemplet, da jeg lige er blevet spurgt af en ven om det. Men aner ikke noget selv.

/leif
eksperten@johannsen.f2s.com
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
10. oktober 2000 - 10:12 #11
Opret et spørgsmål og du skal få det