Avatar billede berg Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spil-hjælp

Jeg ved ikke om det her er et forslag der er kommet før, så here goes:

Jeg har fået en ide til en kategori om spil. Jeg har fks. det problem at jeg ikke kan finde ud af at køre lithium server (i quake 2) på mit hjemmenetværk. Det kunne også være at folk sad fast i et adventure spil!

Bare et forslag 8-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:18 #1
Ikke fordi jeg selv spiller computerspil, men det kunne faktisk være en god ide, for jeg har snakket med MANGE i tidens løb der har haft problemer emd diverse ting og sager vedr. spil.
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:34 #2
Har selv foreslået det før.
Der er jo alligevel en del spørgsmål til spil, så hvorfor ikke give dem en kategori???
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2000 - 22:32 #3
Der findes da et hav af muligheder for hjælp, når det gælder spil i dag.
Avatar billede gozar Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:54 #4
Læs tekst filen. Der står hvordan du sætter sådan en lithium server op. Det gjorde jeg selv, og efter få  minutter havde jeg en lithium server oppe at køre. Hvordan jeg helt præsist gjorde kan jeg ikke huske. Det er langt tid siden. Men det var i  komando prompten jeg testede, den. Og lavede så en bat fil bagefter, da jeg havde sat den helt op.

Config filen er næsten fuldstændig selv forklarende, hvis du bare åbner den med eks notepad!
Avatar billede denboj Nybegynder
08. oktober 2000 - 23:38 #5
god idé
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. oktober 2000 - 10:53 #6
Det bliver skrevet på listen, og taget op når den nye menu-struktur skal laves.
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. oktober 2000 - 00:05 #7
Det kan vel ryge ind under Programmer/spil  .. ?