Avatar billede powder Nybegynder
08. oktober 2000 - 15:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man ikke lave et \"Force Accepter Svar\"

Er det ikke muligt at man kan \"slette\" de svar der ikke er blevet accepteret, men skulle ha været accepteret. Listen er efterhånden rimelig lang, og nogle af svarene synes jeg er gode.

Selvom det ikke lige giver svaret må man sgu være soledarisk og give pointene til den der har været aktiv.

Ikke fordi jeg har nogle svar ude og svæve, men det er irriterende at se alle de \"uløste\" svar der er på denne katagori.

\'Powder
Avatar billede bbs Nybegynder
08. oktober 2000 - 15:24 #1
Det eneste du kan gøre, er at oprette et nyt spm, der f.eks. hedder: \"Points til ******\"
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. oktober 2000 - 15:42 #2
Powder...

Du har så ganske ret at det er fuc... irriterende at glo på 8 måneder gamle åbne spørgsmål...

Men, det er jo ikke kun i Flash kategorien at der er problemer med ikke accepterede svar.... Det er sgu desværre meget generelt....

Folk må sgu age sig lidt sammen...