Avatar billede pfp Nybegynder
08. november 2002 - 16:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afinstallation af messenger 4,7?

Hej,

Jeg plejer at anvende MSN Messenger 4.7, men har netop installeret den nye 5.0

Kan jeg ikke afinstallere den gamle 4.7? Det er da irriterende at blive ved med at have den i min tray.
Jeg bruger WinXP Pro.

/peter
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2002 - 16:28 #1
Avatar billede hrboom Nybegynder
08. november 2002 - 16:31 #2
pfp > den nye msn 5 er ikke ret god..

bare hva jeg syns
Avatar billede pfp Nybegynder
08. november 2002 - 16:32 #3
hrboom -> Okay jeg kender den ikke ret godt. Hvad er der galt med den?
Avatar billede hrboom Nybegynder
08. november 2002 - 16:44 #4
reklamer.. grimt design..
Avatar billede pfp Nybegynder
08. november 2002 - 16:46 #5
Nå ok, men er den umiddelbart dårligere af den grund? Hvis man ser bort fra at det måske er irriterende med reklamer og at design er en smagssag. Er der så noget som gør selv programmet dårligere? Stabilitet osv.?
Avatar billede hrboom Nybegynder
08. november 2002 - 16:53 #6
pfp > ved jeg ikke jeg installeret den og slettet den li'så hurtigt igen.. for syns den var grim *GG*

men jeg syns bare at msn5's design er grimt og har reklammer der for gider jeg den ik ;)
Avatar billede pfp Nybegynder
08. november 2002 - 17:00 #7
hehe ok