Avatar billede gerri Nybegynder
06. november 2002 - 19:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash som link

Hej...

Jeg har indsat en lille swf fil på min side, og den skal fungere som et link til en anden side - hvordan gør jeg det???
Avatar billede n!nja Nybegynder
06. november 2002 - 19:21 #1
Du laver en knap i Flash, hvorpå du ligger et ActionScript f.eks. i stil med dette på:

on (release) {
    getURL("http://www.jubii.dk", "_blank");
}

Mvh - N!NJA
Avatar billede gerri Nybegynder
06. november 2002 - 19:24 #2
Man kan altså ikke gøre det fra Dreamweaver?? ...som når man f.eks. har et image eller image map som link...?
Avatar billede n!nja Nybegynder
06. november 2002 - 19:43 #3
Umiddelbart vil jeg mene det letteste ville være at gøre det inde fra Flash... men skal da ikke kunne sige om man kan lave et eller andet smart i html.
Avatar billede gerri Nybegynder
06. november 2002 - 20:06 #4
OK...så laver jeg det i Flash...!! Jeg glemte forresten at sige at linket skal starte et pop up vindue  - Skal jeg så bruge det samme script som du nævnte før?