Avatar billede bdf Mester
06. november 2002 - 18:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

IRC Script... Hjælp!!!

Jeg vil gerne have et script som gør:
Hvis en person banner mig, så bliver personen automatisk DEOPet + Jeg bliver unbanned + personen som banned mig selv bliver banned og derefter kicket!

Jeg har selv prøvet at lave scriptet, men kan ik rigtig få det til at virke som jeg gerne vil have det til...

HJÆLP!!!
Avatar billede well_r Nybegynder
06. november 2002 - 18:02 #1
ehm
hvis du bliver banned fra en channel kan du ikke gå ind og banne nogen.. for du er allerede banned?
det er sq ikke muligt at gøre det du beder om!
Avatar billede bdf Mester
06. november 2002 - 18:08 #2
Hvis jeg er inde på en channel og bliver banned, så kan det jo godt lade sig gøre at lave det scritp... det skal jo være sådan at med det samme jeg bliver banned så starter scriptet op med at DEOPe personen og derefter alt det andet jeg har skrevet!
Avatar billede esoulman Nybegynder
06. november 2002 - 18:20 #3
bdf -> face it, det kan ikke lade sig gøre.
Avatar billede bdf Mester
06. november 2002 - 18:24 #4
Jo tror nu godt...
Har selv lavet lidt og det virker... det skal bare lige udbygges lidt! men kan ik få det til at virke som jeg gerne vil...
on 1:BAN:#Test:/mode $chan -o $nick | /mode $chan -b $banmask | /k $nick
Avatar billede bdf Mester
06. november 2002 - 18:25 #5
Dette script virker men det banner bare ik personen som banner mig :O(
Nogle som kan hjælpe?
Avatar billede nex Nybegynder
06. november 2002 - 18:26 #6
Den tror jeg sq heller ikk på...! Nej det ka ikk lade sig gøre.. Øv bøv man kan ikk vinde hver gang.. Drop det ;)
Avatar billede bdf Mester
06. november 2002 - 18:28 #7
Hm er der nogle herinde som kan finde ud at IRC programering af script? istedet for disse nØØbs
Avatar billede bdf Mester
06. november 2002 - 20:11 #8
Lukker nu...
Avatar billede initializing Nybegynder
06. november 2002 - 20:13 #9
Det kan kun lade sig gøre hvis der er en af dine venner som hoster scriptet.

Og når du kalder folk for noobs burde du ikke være her inde lille unge!