Avatar billede hinca Nybegynder
05. november 2002 - 07:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pc to pc cam chat

Er det ikke muligt at finde et program der kan klare subj. der skal være både lyd og billede.
ikke noget med pc to phone,  og så må det naturligvis gerne være gratis. Og hvis jeg skal have alle mine venner til at bruge det, så skal det kunne køre på en gammel pentium 120mzh
har prøvet paltalk men den kører i loop når de skal kontrolere mine oplysninger
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. november 2002 - 07:10 #1
Jeg bruger ofte Yahoo Messenger til voice chat - det koerer fint hvis forbindelsen er min. ISDN. Jeg har ikke proevet dens videochat endnu, men skulle kunne koere det.

Dog tror jeg, du skal anbefale din ven med en 120mhz pentium til at opgradere :o)
Avatar billede hinca Nybegynder
05. november 2002 - 07:20 #2
Af en eller anden grund, har jeg ikke lyst til messenger.
Det skal kunne ligge i tray baren og så poppe op nar der kommer et opkald.
Jeg skal naturligvis kunne se hvem opkaldet kommer fra, før jeg svarer eller afviser
Avatar billede hinca Nybegynder
07. november 2002 - 07:37 #3
Har nu fået netmeeting til at køre, og det virker ok. Selvom jeg helst ville have noget andet