Avatar billede flumse Nybegynder
03. november 2002 - 13:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konstant aktivitet

Jeg har lige skiftet fra zonealarm til zone alarm pro.
Programmet (dialog boxen) har oppe i toppen en indikator for hvilke programmer der er aktive.
Et af mine programmer blinker konstant.
Den skriver pav.proxy.exe: Listning to port(s)
og så kommer der et 15 cifret nr.
hmmm er det ok ???
Pav proxy. exe må refererer til min
panda virus Titanium
flumse
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. november 2002 - 13:15 #1
Ja, jeg vil tro at det er en funktion til at scanne mails og/eller de sider du besøger på Internettet. Så connecter dit mailprogram / browser sig til dette lille proxy program, som så forbinder sig til Internettet.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. november 2002 - 13:16 #2
Ok.. det er kun mail som går igennem den, kan jeg se med en søgning med google.
Avatar billede flumse Nybegynder
03. november 2002 - 13:24 #3
jamen tak for det, jeg har selv prøvet at søge men fandt ikke rigtig noget, så tak
flumse