Avatar billede ALS Praktikant
30. oktober 2002 - 15:29 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Køb af digital kamera online

Hvor finder man den bedste pris online for det nye Fuji Fine Pix 304?

Jeg har kun fundet en pris hos Merlin, og de plejer ikke at være specielt billige.

Findes der ikke en oversigt i stil med EDB-priser ang. foto?
Avatar billede chr_s Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:33 #1
den kan da også bruges til foto!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:34 #3
og det var fra http://www.digital4u.dk/
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:35 #4
edbpriser.dk har faktisk digitale kameraer med under hardware
Avatar billede chr_s Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:37 #5
den nævnte står godt nok ikke på listen, kun model 303

edbriser.dk
Avatar billede chr_s Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:38 #6
edbpriser.dk :)
Avatar billede ALS Praktikant
30. oktober 2002 - 15:39 #7
rkhdk >> Dem havde jeg begge selv fundet, men de er dyre en Merlin.
Ikke lige det jeg forventer ved at handle over internet :o)

chr_s + skyttegaard >> Jeps, men det er kun til computerforretninger der også sælger foto. Ingen af dem har dette kamera.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:41 #8
jeg kan ikke finde den billigere
http://dk.kelkoo.com/shopbot/search.jsp?from=shopbot&catPath=dk%2Fphoto&catId=124901&brand=Fuji&title=304&mn=&mx=&x=0&y=0

vedr merlin..
det er ikke altid de er dyere.. men billigere da de jo ikke kan give en skid hjælp eller support.. ;o)
Avatar billede ALS Praktikant
30. oktober 2002 - 15:46 #9
rkhdk >> Det vil være første gang jeg oplever at Merlin er billigere end at handle online. Merlin sælger det til 4.999  og der skal jeg ikke betale forsendelse.

Når det gælder PC-udsyr har de altid været for ALT dyre når jeg har sammenlignet priser *gg*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:48 #10
http://dk.kelkoo.com/shopbot/search.jsp?from=shopbot&catPath=dk%2Fphoto&catId=124901&brand=Fuji&title=304&mn=&mx=&x=0&y=0

Fuji FinePix S 304 - digital4u - 4895kr + 35kr i fragt => 4930

det er da billigere end merlin ;o)
Avatar billede ALS Praktikant
30. oktober 2002 - 15:51 #11
Ok, havde overset at prisen var incl. fragt.
Dog ikke så stor besparelse at det kan betale sig at handle online, frem for at gå ned i butikken og få varen med under armen ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:56 #12
det er det ikke.. men nu kender jeg ikke til digital4u men da de *næsten* udelukkende handler med kameraer og video udstyr.. så tror jeg deres viden omkring produktet og hvis du skulle behøve support er en DEL bedre en merlin der sælger alt og har ikke forstand på en skid ;o)

personligt kunne jeg IKKE drømme om at købe noget i merlin.. må så heller giv lidt ekstra og købe hos en forhandler der er mere ensrettet..
Avatar billede ALS Praktikant
30. oktober 2002 - 16:07 #13
rkhdk >> Jeg kan fint følge din pointe, og har det næsten på samme måde med Merlin.
Normalt når jeg har købt PC-hardware online har jeg bare oplevet besparelser på 10-20% i forhold til butikspriserne. Jeg håbede lidt det samme med et digital-kamera.

Jeg har også fundet det til en fornuftig pis på http://webshop.goecker.dk/vare/FUJ6304 til 3.695 + moms = 4.618 Kr. men det kræver at jeg køber det gennem mit firma, da de ikke handler med private. Den løsning er jeg ikke så vild med.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. oktober 2002 - 16:12 #14
hvorfor er du ikke vild med det?

da jeg købte mit Canon IXUS 330, så købte jeg det igennem det firma jeg midlertidigt var i..

Garantien dækker lige meget HVOR det er købt...
Jeg har købt mit kamera igennem et sted.. men fik lavet det på garantien en andet sted..
Avatar billede ALS Praktikant
12. november 2002 - 15:33 #15
Jeg købte det fra Goecker.dk da prisen var ok, det var en rigtig fotohandler og Dansk.

Kameraet kan købes billigere hos www.shopman.dk men de formidler blot kontakten til en udenlandsk forhandler. Det er jeg ikke vild med.

Tak for jeres svar.
Avatar billede ALS Praktikant
12. november 2002 - 15:34 #16
rkhdk >> Smid lige et svar. Jeg vil også gerne give dig point.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. november 2002 - 15:36 #17
;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. november 2002 - 15:54 #18
Takker For Pointz! ;o)
Avatar billede the_collector Novice
12. november 2002 - 15:55 #19
Her kan du få det til 4800,- http://www.pris-baskeren.dk/group.asp?group=160 plus 50,- til forsendelse i alt 4850,-
Avatar billede ALS Praktikant
12. november 2002 - 18:17 #20
the_collector >> Ikke så interessant, når jeg kan købe det til 3.695 + moms = 4.618 Kr. incl. forsendelse via http://webshop.goecker.dk/vare/FUJ6304, og det er en dedikeret foto-forhandler.

Ellers tak for dit svar :o)