Avatar billede pana Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Installere KaZaA

Den gider ikke at installere KaZaA... den beder om en disk 1 men layout.bin

Er det noed i kan fixe?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2002 - 19:32 #1
tjaa ja og nej... brug kazaalite i stedet.. så slipper du også for adware =)

den kan findes på www.kazaalite.com
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:32 #2
prøv kaazalite i stedet for

www.kazaalite.com
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:33 #3
lacops > :o)
Avatar billede bramming Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:33 #4
Ikke nødvendig...!! - Bare download den almindelige version..eller 2.0 versionen..! Hvis du allere4de har prøvet ja så prøv igen...:

www.kazaa.com (Version 2.0)
>> Bramming
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:38 #5
Hmm www.overnet.com ... Ligesom kazaa bare bedre :O)
Avatar billede bramming Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:44 #6
Men det bedste program der findes er Direckt connect..! -Der kan du hente alt..!!!!!! -

Her : http://www.networkingfiles.com/FileShar/Directconnect.htm

... >> Bramming
Avatar billede dullemarc Nybegynder
29. oktober 2002 - 14:30 #7
jeg ville foreslå at du bruger det nye e-mule. Det er ligesom kazaa bare meget bedre, det kan hentes på http://www.emule-project.net. Det er mega godt (bruge det selv).
Avatar billede armena Nybegynder
29. oktober 2002 - 14:34 #8
ellers brug: Grokster.. også en meget god fildelings program: www.grokster.com
Avatar billede crossport Nybegynder
29. oktober 2002 - 16:15 #9
alternativer:

Imesh - http://www.imesh.com

eller Hotline - http://www.bigredh.com

Hotline er meget anderledes - lidt mere besværligt, men meget sjovere da det er en hybrid mellem ftp og irc - altså lidt ligesom at have sin egen server, med det hele hvor det kun er fantasien der sætter grænserne.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2002 - 16:56 #10
HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT

Her er en liste download programmer håber du vil give mig nogle point for det.

- KaZaA (www.kazaa.com)
- KaZaA Lite (www.kazaalite.com)
- Imesh (www.imesh.com)
- eDonkey2000 (www.edonkey2000.com)
- Overnet (www.overnet.com)
- eMule (www.emule-project.net)
- Direct Connect (www.neo-modus.com)
- LimeWire (www.limewire.com)
- Morpheus (www.morpheus.com)

Var det nok??? Jeg kan sagtens finde flere...

HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT-HOT
Avatar billede crossport Nybegynder
29. oktober 2002 - 17:42 #11
dezza>> hehe - mangler du point ? ;o)

pana>> alle de forslag der er kommet, er skam gode nok, det er bare om at afprøve dem og finde den du bedst kan li'.

Hvis du syntes bedst om Kazaa, skulle du måske prøve at downloade den igen, da dit problem lyder lidt som om at der er noget der mangler. - dette kan skyldes meget trafik på nettet (støj) og så kan der gå noget galt, så prøv evt. at slette programmet, hent det igen og installere det igen - det er da et forsøg værd ;o)
Avatar billede pana Nybegynder
20. november 2002 - 19:53 #12
Man skulle downloade noget der hed KaZaA problem eller noed...