Avatar billede Wezio Juniormester
28. oktober 2002 - 17:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det her digicam værd?

Jeg har et Olympus C-920 digital kamera med 3.3 mio. pixels. Der medfølger et standard Smart Media card med, med 8 mb. på. På sådan et kort kan der ligge 120 billeder i en o.k. opløsning, eller 36 billeder i high quality :)

Kameraet er 2 år gammel og er i god stand, MEN, der er en fabrakationsfejl i kameraet, der gør at det nogle gange har en tendens til at slukke selv, så man lige skal lukke klappen for linsen og åbne op igen, så kører cam´et igen :) Bortset fra dette lille irritationsmoment, tager det rigtig fine billeder :)

Hvor meget ville I mene at jeg kan få for det??

Billede og specifikationer kan ses her http://nfs.hwextreme.com/camera/digicam1.shtml
Avatar billede Wezio Juniormester
28. oktober 2002 - 17:43 #1
Eller sagt på en anden måde, hvad ville I give for det?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:55 #2
Jeg vil da godt give 1000kr tror jeg.
Hvad regner du det selv til sådan ca.
Avatar billede Wezio Juniormester
28. oktober 2002 - 17:58 #3
Uha.. ved jeg ikke :D det havde en nypris på 5995 kr.
Avatar billede john0000 Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:59 #4
Hvorfra får du 3,3 megapixel, jeg kan med min bedste vilje kun finde 1,31 megapixel.
Avatar billede Wezio Juniormester
28. oktober 2002 - 18:05 #5
john0000>>> Hov.. sorry :D Min fejl! Så forkert i farten, sorry!
Avatar billede scb Praktikant
28. oktober 2002 - 18:18 #6
Du kan købe et 2,1 mio. pixels SIPEX kamera med 16 MB hukommelseskort, i Electronic world for 1597,00 så jeg tror ikke du skal forvente mere end 500-800 Kr, men sådan er det med den slags udstyr hvor der heletiden udvikles nye og bedre modeller.
-SCB
Avatar billede rs2000 Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:22 #7
http://imv.au.dk/~balle/balle/foto3.html her kan man købe efterfølgeren til 3000kr.
Så de 1000kr er ikke helt ved siden af for et brugt/defekt :-)