Avatar billede gustafsson Nybegynder
27. oktober 2002 - 13:57 Der er 4 kommentarer

ang. gul og sort advarselstrekant i taskbar i xp

hej

Lige pludselig poppede der en lille advarselstrekant op i min menubjælke i xp, den er trekantet med et udråbstegn i midten (gul og sort) hvad er det???
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
27. oktober 2002 - 14:10 #1
har du kliket på den for at ser om det kommer en text der fortaler hvad den brokker sig over.
står et eller andet i din log fil.?
Avatar billede resten Nybegynder
27. oktober 2002 - 19:35 #2
Det betyder at du har sat den øvre grænse for din swap fil for lavt.
Avatar billede claus_jac Nybegynder
28. oktober 2002 - 13:22 #3
Resten har ret. Swapfilen er for lille, enten fordi du har for mange programmer åbne på samme tid, eller dit program swapper heftigt på harddisken. (alt efter hvor meget ram du har. Xp har det bedst med 512 mb, 256 går fint, men xp er voldsomt sulten efter hukommelse.)

Håber det hjælper.
Avatar billede resten Nybegynder
28. oktober 2002 - 15:41 #4
Claus-> Fint du støtter mit svar med et svar men hvorfor så ikke skrive løsningen på problemmet ?

Start-indstillinger-kontrolpanel-system-klik på avanceret-klik på indstillinger for ydeevne-avanceret-klik på skift under Virtuel hukommelse.

Men selvfølgelig er det bedst som claus siger med meget ram til xp men jeg har testet den fint med kun 64 mb ram :)
Men den var sløv meget sløv men det kunne lade sig gøre.