Avatar billede sammy Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

chat for online brugere af experten

Tænkte på en lille \"chat\" feature for at få evt. svar med det samme
Avatar billede kasseper Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:30 #1
Er det ikke lidt overkill !!!!
Avatar billede kasseper Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:32 #2
Man regner vel med at det er de online brugere der svare på spg. !????
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:32 #3
så skulle man selv kunne oprette et rum for X antal personer. Ellers så tror jeg det bliver for uoverskuligt hvis alle 20 personer \"snakker\" i munden på hinanden.

Det er da en ok idé, men måske kunne man bare aftale og mødes på f.eks. www.forum.dk eller irc? Derudover så syntes jeg da man får hurtigt svar på den anden måde...

Det ville selvfølgelig være en del nemmere hvis der lige hurtig var en chat man kunne hoppe over i...

Avatar billede sammy Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:35 #4
Tanken strejfede mig bare, i stedet for at refreshe siden med ens spørgsmål hele tiden..

Sammy
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:41 #5
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:42 #6
Dårlig ide..
Hvis ikke man vil vente på andres hjælp (som for det meste kommer MEGET hurtig, selv om natten!) så kan man jo evt. selv søge internettet tyndt..så sidder man da ikke og venter.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:44 #7
trækker lige min holdning tilbage og siger
dårlig idé
:-)
Eksperten er stedet hvor man finder svar, nye som gamle...det skal man blive ved med...
Avatar billede scz Nybegynder
04. oktober 2000 - 17:58 #8
Øv. andreas_admin kom før mig :( hmmmm man kan jo også bare lade være med at sove hele dagen :)