Avatar billede dcasso Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:11 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Sony og deres memomy sticks

Hejsa

Jeg har lige anskaffet mig en Sony DSC P7 og sidder kun med et 16 mb. kort fra start. Derfor skal der udvides.

Jeg har set på priserne på 128 mb (typen kaldes vist msa-128) og synes det er lidt pebret (ca. 1000 kr).

Vil derfor gerne høre om der er andre virksomheder der har lavet kort som kan bruges i en P7'er samt kvaliteten af disse kort (hvis der er forskel).

Derudover har jeg specifikt hørt navnet Sandisk, er de noget værd?
Avatar billede jensb Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:18 #1
Der er et firma der hedder Lexar der også laver Memorystick, og de skulle fungere præcist lige så godt som Sony's originale
Avatar billede fido82 Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:22 #2
jeg kan kun anbefale apacher memorysticks. Det der er lækkert ved dem, er den lille dockingstation du får med, så man slipper for at ligge og rode på gulvet, hvis man ikke har USB i fronten af puteren
Avatar billede jensb Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:24 #3
Avatar billede jensb Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:26 #4