Avatar billede -sofus- Nybegynder
26. oktober 2002 - 23:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Irc bot som henter informationer i en MS SQL database

Jeg søger en bot/script som kan gå ind og hente nogle informationer fra en MS SQL database.

Jeg ved at Klient, understøtter VBScript, men der er desværre ikke nogen eksempler hvor den henter fra en database.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2003 - 07:06 #1
Du bliver noedt til at vaere mere konkret: Hvilken bot bruger du?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
26. januar 2003 - 12:30 #2
Jeg søger en bot <--- lad mig omformulere det.

Jeg har ikke nogen bot, jeg søger/leder/vil gerne finde en bot som på en eller anden måde kan hente info fra en MS SQL server.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2003 - 19:49 #3
http://wollabot.sourceforge.net/
der kan man hurtigt kode et modul der henter fra en mssqldatabase.