Avatar billede humsafer Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:02 Der er 5 kommentarer

Hjælp

Hej.
Jeg har lige opretet mig som bruger her for der var en der sagde, at jeg måske kunne får hjælp herfra, jeg ved næsten intet om ASP men jeg har en hjemmeside hvor jeg gerne vil have rettet og redigeret noget , så er der en der kan hjælpe mig med asp og måske lidt java så vil jeg være meget tak nemelig.
MVH
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:03 #1
Hvad skal du bruge, vil du selv lære det?
Avatar billede 7r00p3r Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:57 #2
Hvis du selv vil lære det så foreslår jeg www.html.dk de har nogle ret gode tuts !
Avatar billede humsafer Nybegynder
26. oktober 2002 - 20:11 #3
Jeg vil gene lære det selv, men det vil jeg gøre når jeg har fået min side op, for jeg betaler for den men den fungere ik som den skal, så jeg tænkte bare på en kunne hjælpe mig, jeg er villig til at betale , men ik ret meget for jeg er jordens færdigste :-)
Avatar billede goodbye Nybegynder
27. oktober 2002 - 02:18 #4
Tja, du kunne jo starte os med at sige hvd du vil have hjælp til, og din nuværendene hjemmesides adresse
Avatar billede humsafer Nybegynder
28. oktober 2002 - 12:24 #5
Adressen til hjemmesiden er music.humsafer.com
der er nogen ændringer jeg vil lave og så er der nogen tilføjlser som jeg gerne vil have lavet. der er da ikke s åmange ting men da jeg ik ved noget om ASP så kan jeg ik lave dem selv.