Avatar billede goulduck Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vær med til at bekæmpe AIDS!

Jeg synes bare at i skulle vide at man kan nu være med til at bekæmpe AIDS ved at køre et program i baggrunden, som simulere AIDS og forskellige stoffers virknig på dette ...

http://www.fightaidsathome.org

Det kræver at man har 96 MB ram i computeren ... det er næsten lige startet op, men jeg synes at dem som har lidt tid lige så godt kunnne installere dette!

Læs mere om det på deres hjemmeside...

... synes bare at i skulle vide det. ...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:42 #1
Kanon idé, goulduck =)
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. oktober 2000 - 21:06 #2
Well, jeg havde lige lidt tid til overs, så jeg lavede lige et program til at bekæmpe AIDS ... go for it ... :O))
Avatar billede retep Nybegynder
03. oktober 2000 - 21:31 #3
He he ;)
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. oktober 2000 - 17:17 #4
ren lort
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. oktober 2000 - 08:36 #5
nomiz, hvad med at fokusere på at lukke din nummer to account herinde (neger).
Avatar billede dust Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:59 #6
Kanon ide :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. oktober 2000 - 21:58 #7
Ingen svar ... 2 point retur til mig ... :)