Avatar billede c-s Nybegynder
03. oktober 2000 - 14:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ASP

Jeg gir 300 point, til den, som kan gi\' mig et grundigt simpelt og grunlæggende kursus i ASP. Altså forklarer mig de mest grundlæggende funktioner osv...
Min e-mail er cs@funnysite.dk, så send lige dertil hvis du vil påtage opgaven.
Avatar billede c-s Nybegynder
03. oktober 2000 - 14:40 #1
Dagens kloge ord:
Judlende høns råber højst.
Avatar billede hornshoj Nybegynder
03. oktober 2000 - 14:42 #2
Det er ganske simplet gå ind på www.activeserverpages.dk under ASP Digitalt og læs er de artikler der er! Så bliver du en rigtig asp-haj!
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. oktober 2000 - 14:46 #3
www.netcoders.dk

der kan du lære det, få eks. på andre script der er lavet og lære det den vej.

Du kan læse udsnit fra diverse bøger m.m.
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
03. oktober 2000 - 14:50 #4
OK det var sådan set det jeg havde i tankerne hvis der ikke var nogen der kunne hjælpe mig.
Jeg lægger lige 5 point til jer hver hvis i også husker at besøge www.funnysite.dk
Pointen får i på http://www.eksperten.dk/spm/27499
Avatar billede c-s Nybegynder
03. oktober 2000 - 14:53 #5
Bland dig lige uden om funnysite_dk, jeg skal nok selv gi point. Men i kan bare hoppe over på den adresse, så i kan få 5 point, så slipper jeg for at gi jer.
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. oktober 2000 - 14:56 #6
Hmmm
Avatar billede kasseper Nybegynder
03. oktober 2000 - 14:56 #7
Kamp fuzk....Glemte du at logge funnysite dk før du lavede dit svar c-s...OG som man nok kan se har du nok lidt relation til funnysite dk eller er det bare en tilfældig mail adresse du har oprettet...NOT !!!FUZK
Avatar billede hornshoj Nybegynder
03. oktober 2000 - 15:01 #8
Det her er noget pjat. C-S eller Funnysite hvad fanden har I/Du gang i? I ødelægger hele Eksperten med at lave den slags inflation med pointgivningen.
Man opretter et sp til det antal point og giver derefter det antal ud. Ellers giver jeg bare 1000 point næste gang.... og ikke alligevel... Vi bør tilkalde en admin her!
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
03. oktober 2000 - 15:04 #9
Ham der hedder c-s er en af mine venner og har fået en mail hos mig. Vi har arbejder sammen om dette spørgsmål, men vi er ikke den samme person.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. oktober 2000 - 15:06 #10
funnysite_dk og c-s er slettet !
Avatar billede hornshoj Nybegynder
03. oktober 2000 - 15:11 #11
Dejligt at se admin arbejde så hurtigt, TAK!