Avatar billede htx98i17 Professor
03. oktober 2000 - 08:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Lytter

Jeg vil bare foreslå at I laver en \"Lytter-på-service\" ved hvert spørgsmål der er oprettet.
Det kan fungere på den måde at man krydser af ved det spm som man gerne vil lytte med på. Og så får man en mail når der er nogen der svarer/kommentere, selv om man ikke har selv har bidraget med et svar/kommentar.

mvh
htx98i17
Avatar billede trs Nybegynder
03. oktober 2000 - 08:46 #1
Hvis du trykker udfør uden at skrive noget, modtager du mail når nogen svare/kommentere.
Avatar billede trs Nybegynder
03. oktober 2000 - 08:49 #2
det var et svar
Avatar billede limemedia Nybegynder
03. oktober 2000 - 09:20 #3
trs >> det er korrekt, men 95% af ekspertens brugere skriver stadig \"er med på en lytter\" - så et-eller-andet skal der vel ske
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2000 - 09:20 #4
htx98i17 det har vi allerede . Hvis du taster som trs skriver så er du med på en lytter. Du behøver ikke at komme med en kommentar for at gøre det. Prøv bare næste gang du falder over et spørgsmål, som du ikke vil kommentere i første omgang, men blot vil følge med i.
Avatar billede admin Novice
03. oktober 2000 - 09:23 #5
jeg er enig. man skal jo være en garvet bruger for at vide at man bare kan trykke Udfør uden at skrive noget. Noget vil ske, det er ihvertfald skrevet på listen  :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. oktober 2000 - 09:28 #6
- og sådan blev man klogere..!!

thanx.
Avatar billede denboj Nybegynder
03. oktober 2000 - 11:13 #7
øh den der med bare at vælge udfør har da været ude efter at der blev programeret om - eller er det bare mig ? ? ? ? ? ? ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:20 #8
Der er faktisk en masse ting funktioner som er gemt i systemet!

- Tryk udfør uden at skrive kommentar
- Tryk på det lille @ for at sortere efter flagene
- Tryk på pointene for at ændre dem i egne spørgsmål

og sikkert også nogle andre ting jeg ikke har set endnu....
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. oktober 2000 - 21:34 #9
humm... Det ville da være rart med en side med tricks - som man kunne finde..

Det er jo en guide for os brugere, som vil kunne gøre det lettere for os + evt. stoppe nogle af de \"Point-emner\" :))
Avatar billede denboj Nybegynder
03. oktober 2000 - 21:55 #10
den virker nu igen kan jeg se :-) suverent