Avatar billede faetterguf Nybegynder
24. oktober 2002 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slet blok Nej(ja), skal slås fra !

Når jeg har markeret noget tekst og vil slette det vha. delete kommer der til at stå "Slet blok nej (ja)" nede i venstre hjørne, ligeover tegning, så skal man tryke "j" eller "n" alt efter om man vil slette det eller ej .... Er der nogle her der ved hvordan det kan slås fra ???
24. oktober 2002 - 12:49 #1
Det skyldes at du har WordPerfect-genvejstaster slået til.
Kan slås fra under Funktioner->Indstillinger på fanen Generelt.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
24. oktober 2002 - 12:52 #2
Det er fordi du har WordPerfect genveje slået til. Gå ind i Hjælp, Wordperfect hjælp og ret det.
24. oktober 2002 - 12:55 #3
Slet blok-funktionen kan desværre ikke slåes fra uden at du samtidig mister dine WP-genvejstaster
Avatar billede faetterguf Nybegynder
24. oktober 2002 - 12:55 #4
Mange tak for hjælpen, så blev den hovedpine undgået :)