Avatar billede dsjk Novice
24. oktober 2002 - 12:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bordermanager - virker ikke hele tiden...

hej

Vi kører med bordermanager, og har forsøgt at sætte nogle regler op, men såvidt vi har prøvet, virker det ikke helt.
Vi har lige nu prøvet at denied www.dr.dk, uden held, den kører bare der ud af.
Ligeledes har vi denied gruppen prod any url, men det virker heller ikke.
Er der et eller andet vi ikke har sat rigtig op, og hvad kan det være.

dsjk
Avatar billede dsjk Novice
24. oktober 2002 - 12:10 #1
- og hvor langtid går der fra reglerne er lavet, til de træder i kraft.
Avatar billede dsjk Novice
25. oktober 2002 - 13:24 #2
lukkes
Avatar billede mikkk Nybegynder
01. november 2002 - 19:52 #3
Forstår jeg ret, at det i vil er at udelukke visse websider? Hvis det er det vidst via explorer, du skal udelukke websiderne (og rulle ændringerne ud via zenworks) Ellers så mener jeg at et produkt der hedder cyberpatrol er det du skal have fat i
Håber at du fik lidt inspiration
Mikk