Avatar billede godtnok Nybegynder
03. oktober 2000 - 00:54 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ikke besvarede spørgsmål....

Hej,

på vores side med personlige indstillinger, ville det måske være en god idé at lave et ekstra link til en side, som viser de spørgsmål vi har oprettet, men som endnu ikke er besvare eller accepteret.

På den måde vil vi være fri for at skulle browse igennem vores spørgsmål, hvilket vil spare jer for lidt båndbredde.

Det ville måske endda være en idé at vise dem på selve siden, så dem som opretter spørgsmål også husker at lukke dem igen :)
Avatar billede fcs Novice
03. oktober 2000 - 00:56 #1
Glimrende ide!
Avatar billede blood Nybegynder
03. oktober 2000 - 00:58 #2
God ide!!
Avatar billede godtnok Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:05 #3
I det hele taget ville det måske være en idé at slette alle de spørgsmål som ikke er blevet besvaret indenfor f.eks. 3 mdr.

På den måde vil eksperten.dk efterhånden blive et ret godt opslags arkiv for accecpterede spørgsmål, altså noget vi kunne bruge til noget og ikke alt det skrammel man efterhånden løber ind i :(

Desuden ville det måske også være en idé at slette alle de spørgsmål som man evt. selv har stillet og selv besvaret.

Mit forslag vil ihvertfald rydde godt og gevaldigt op i jeres database, hvilket måske vil forøge hastigheden her på eksperten.dk
Avatar billede godtnok Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:08 #4
Ok, jeg kører lige en brainstorm...

Der kunne måske også laves en ekstra mulighed når man lukker et spørgsmål...

F.eks. ingen brugbare svar og så udfra dem kunne man slette spørgsmålene.

??

anyone ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:09 #5
Der er oxo en del åbne spørgsmål fra brugere der ikke længere findes på eksperten.dk som ikke vil blive accepteret.
Avatar billede fcs Novice
03. oktober 2000 - 01:10 #6
godtnok>> Fede ideer, specielt det med muligheden for at lukke et spm. med svaret ingen brugbare svar!
Avatar billede godtnok Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:12 #7
bacardil >>
så du mener at der måske godt kunne være et godt svar på spørgsmålet, men det ikke er blevet accepteret...

Men at det alligevel godt kunne bruges til noget?
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:14 #8
Godtnok> Kunne man sikkert nemt finde, men hvis alle spm. fra brugere der ikke findes på eksperten mere blev slettet, så ville tilsvarende spørgsmål nok komme på eksperten og blive svaret samt accepteret.

Avatar billede denboj Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:17 #9
det er en ret god idé at få tyndet ud i alle de spm. man alligevel ikke får noget ud af - en søgning på et næsten hvilket som helst ord kræver efterhånden at man læser 50 spm igennem før man finder noget man kan bruge (overdrevet) - men der er jo også mange af de uaccepterede spm. der liger med en rigtig løsning og mange af de accepterede hvor spørgeren har accepteret for tidligt. Og så er der alle de der frygtgelige email svar. Så jeg spørger bare - hvem skal vurdere 28.000 spm
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:19 #10
Det syntes jeg Admin skal sætte en fri weekend af til ;o)
Avatar billede godtnok Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:22 #11
På en eller anden måde gør det jo egentlig ikke så meget at et par svar som måske er gode ikke er blevet accepteret og så slettet...

For det er jo altid muligt at oprette spørgsmålet en gang til :)

Jeg ved godt at det ikke er muligt at vurdere indholdet at 28.000+ spørgsmål og det er derfor jeg foreslår at man evt. lave ovenstående ændringer...
Avatar billede godtnok Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:27 #12
Og jeg kører videre... ( i min brainstorm )

Hvad med en top 100 eller top 10 liste over de meste læste spørgsmål ? hehe

Og så endda for hver kategori?

nå... nok om det :) Det er ikke så vigtigt som mit oprindelige forslag.
Avatar billede godtnok Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:28 #13
undskyld mine mange tastefejl..., måske vil det også være en god ide med en indbygget \"spellchecker\" :)
Avatar billede denboj Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:29 #14
http://www.eksperten.dk/spm/20 (er det virkelig det første spm. på eksperten ? ? ? man burde næsten ramme det ind
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:31 #15
Så kunne man oxo lave en onlineliste så vi ikke kun kan se antallet af brugere, men lige hvem det er
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. oktober 2000 - 12:03 #16
godtnok>> Hvis du under \"indstillinger\" vælger linket \"spørgsmål oprettet af dig\", og trykker på det lille @ lige over flagene, kan du se de spørgsmål, som endnu ikke er blå, dvs. accepteret. Vedr. en top 10/100 liste, er det en god idé, som jeg vil skrive på huskelisten under \"udvidet statistik\".

Herudover er oprydning i gamle ubesvarede spørgsmål, som tidl. nævnt på huskelisten. Vi kommer til det :)