Avatar billede raggie Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:13 Der er 1 løsning

Norton Internet Security 2003

Hej, jeg har et problem med NIS2003. Problemet er, at når jeg klikker på kraldespands-ikonet i menuen der er på skrivebordet med en globe på, forsvinder den. Man skal genstarte for at få det til at komme igen, og så forsvinder den igen, når man gør det samme nummer igen. Det hjælper ikke noget at gå ned på proceslinjen og højreklikke på den globe, og vælge show AlertTracker for så sker der ikke noget.

Jeg har prøvet at geninstallere programmet, men det er det samme igen, og jeg har hentet alle opdateringerne i LiveUpdate.

Hvordan kan det problem løses?

Grunden til at jeg valgte denne kategori, er fordi at det er den der passer bedst, da der er lidt forskel på de to programmer.
Avatar billede raggie Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:45 #1
Lukker.