Avatar billede unixshop Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:24 Der er 8 kommentarer

Memory Card Technoly - Pcmcia problem

Hej Eksperter, er der nogen der kan hjælpe med at finde en driver til et Memory Card Technology Ethernet Adapter, Pcmcia, har prøvet at finde deres side, men uden held.

Mvh Robert
Avatar billede fido82 Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:27 #1
der står et langt nr på kortet (ca 8 - 14 tal). Prøv at skrive dette i søgefeltet på www.google.com, så kommer den og fortæller dig, hvilket kort det er, samt en producent
Avatar billede unixshop Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:44 #2
Har prøvet, den finder en masse spanske og rusiske sider...
Avatar billede unixshop Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:52 #3
På kortet står der: MC102T...
Avatar billede kenp Novice
23. oktober 2002 - 22:11 #4
Dem som har lavet det kort hedder www.memory-card-technology.com

men bliver sendt videre til www.dataram.com

Men desværre kan jeg ikke finde nogel driver på deres side
Avatar billede -psycho- Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:20 #5
Grunden til at du bliver sendt videre er pga memory card technology ikke findes mere.. De er blevet opkøbt af Dataram.. Jeg kører forbi deres bygning hver eneste dag. :)

Står der over hovedt ikke andet på kortet ??
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 14:49 #6
husk at lukke spørgsmålet igen!!
Avatar billede unixshop Nybegynder
15. januar 2003 - 16:44 #7
lukket
Avatar billede kenp Novice
15. januar 2003 - 16:47 #8
så skal du huske at lægge et svar og accepter det, ikke afvise det :)