Avatar billede cgleerup Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Photoshop mener jeg vil hjælpes...

Når jeg vælger blendmodes, sker det en gang imellem 1:1000 måske, at photoshop åbner hjælpevinduet/browseren - når så jeg klikker tilbage til photoshop så åbner den da bare en ny. Inten kan gøres, andet end at genstarte.

Jeg har set problemet på flere maskiner, men hvad sker der - og er det en patch eller noget som kan modvirke problemet ?
Avatar billede stroehm Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:04 #1
Det har jeg dog godt nok aldrig oplevet, hverken i vers 4 - 5 - 5.5 -6 - 7 - 7.01, men jeg tror dig da gerne.
Hvilken version af Photoshop og hvilket styrresys har du?
(7.01 er seneste opdatering til Photoshop 7)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:06 #2
Jeg har oplevet det med 6.0 og 7.0 (måske man skulle opdatere til 7.01)
styresystemer er win2000 - og det er ikke kun på min maskine jeg har set det ske
Avatar billede stroehm Nybegynder
23. oktober 2002 - 13:17 #3
ok - skummelt - jeg har aldrig oplevet det trods samme styresys og versioner af photoshop.
prøv at opgradere tingeladen...
Avatar billede staz Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:20 #4
Jeg har et problem der ligner med Photoshop 7.0 - Når jeg åbner farvepaletten og vælger en farve poppe der også et EI vindue op med adobe hjælp i. Gerne en 10 stykker af gangen... Men jeg kan sagtens arbejder vidrer når jeg har lukket dem...

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:21 #5
Jeg bruger dog XP Pro...
Avatar billede musicchart Nybegynder
29. oktober 2002 - 14:43 #6
Jeg har haft det samme problem (Win2K / v6.0) men her lukkede jeg "help"-internet explorer vinduet med CTRL+ALT+DEL -> Jobliste, og det var det...irriterende, men til at leve med når man tager alle Photoshops fordele fht. andre bitmap grafikprogrammer i betragtning.

/Esben Valløe
Avatar billede cgleerup Nybegynder
29. oktober 2002 - 14:50 #7
Jeg har opdateteret med 7.01 som af en eller anden uforklarelig grund var gået min mailboks forbi - om problemet dukker op igen er jo svært at sige, men ved nærlæsning af Adobes materiale omkring 7.01 opdateringen ser det ud til at problemet skulle være forsvundet.