Avatar billede sniper251 Nybegynder
23. oktober 2002 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg data over i min form

Jeg har lavet en database i access for at gøre det lidt lettere for mig at opdatere min side. Siden bruges til nogle spillerprofiler på et fodbold hold og istedet for at have det som en HTML fil som jeg hele tiden skulle rette i, ville det jo være nemmere at lave det med en DB ikke. roblevet er bare at jeg ikkke ved hvordan jeg henter de dataer ud af mdb filen og ind i den form jeg har lavet, håber at det er nogle der kan hjælpe mig, her er mdb filen og en lille htm fil så kan i se hvad jeg mener med det.

http://www.friserverplads.dk/vigerslev-7mands/forsog/db/profil.htm

http://www.friserverplads.dk/vigerslev-7mands/forsog/db/profil.mdb

Hilsen Michael.
Avatar billede terry Ekspert
23. oktober 2002 - 10:53 #1
I think it best if you move your question to ASP
Avatar billede terry Ekspert
23. oktober 2002 - 16:55 #2
sniper251
IF you want to show your data on the web then I suggest you MOVE this question to ASP. If you want to show the data in an Access form then use the form wizard.
Avatar billede sniper251 Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:08 #3
Okay så gør jeg det.