Avatar billede 123maka Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:20 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

kasper.opasia.dk

Nu er jeg snart træt af at der er en der pinger mig(eller hvad det nu hedder).

nu har han konstant i nogle dage forbundet sig til min PC mange gange.

Og 2 min. efter osv.
22. oktober 2002 - 17:22 #1
Okay.

Spørgsmålet går på?
Og titlen hvad har dne med et at gøre?

/Casper
Avatar billede 123maka Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:23 #2
Det er ham Kasper.opasia.dk der ahr forbundet sig med mig.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ullum Praktikant
22. oktober 2002 - 17:25 #3
send ham et billed af min kone så stopper han
Avatar billede Wezio Juniormester
22. oktober 2002 - 17:25 #4
Og 2 min. efter osv.

>> Hvad kan vi bruge denne tid til?!

I øvrigt er ZoneAlarm noget være skidt.. få dig en ordentlig firewall istedet for sådan en.. en rigtig firewall melder ikke bål og brand, fordi at en anden computer pinger dig! Ellers kunne firewall´sene jo have nok at lave!!

- Kasper
Avatar billede platman Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:25 #5
Hvad siger din Zone Alarm helt konkret? Og kan du ikke bare fjerne pop-up funktionen så du ikke ser det hele tiden?
Avatar billede Wezio Juniormester
22. oktober 2002 - 17:28 #6
Mmmm.. jeg kan godt nok ikke finde nogen på kasper.opasia.dk

Hvilken Internet opkobling kører du med?? Hvis du har et Opasia Abbonnement, tror du så ikke bare, at det er en af de servere du er tilsluttet med der gør det? Det tror jeg..

Og i øvrigt, kan jeg da anbefale dig at smide den firewall ud i en fart :o) Den duer ikke! hæh!
Avatar billede 123maka Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:28 #7
Den popper ikke op.
Men det samme navn går igen HELE tiden.

Rating: High
Type: Firewall
Protocol: UDP
Direction: Incoming
Action taken: BLocked
Count: 1
Destination: kasper.opasia.dk
Avatar billede Wezio Juniormester
22. oktober 2002 - 17:31 #8
*suk*
Avatar billede Noone Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:35 #9
123maka > Hvilken port?
Avatar billede Wezio Juniormester
22. oktober 2002 - 17:36 #10
123maka>> Du svarede mig ikke :(

Hvilken Internet-udbyder har du og hvilken opkobling har du??
Avatar billede Noone Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:36 #11
[chano@mufasa chano]$ host kasper.opasia.dk
Host kasper.opasia.dk not found: 3(NXDOMAIN)

Desuden findes kasper.opasia.dk ikke.
Avatar billede Wezio Juniormester
22. oktober 2002 - 17:39 #12
Det er jo dét jeg siger.. :) kasper.opasia.dk eksistere overhovedet ikke..
Avatar billede Noone Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:55 #13
Hmmm.. Mit gæt er at oplysningerne stammer fra windows.. Det er sikkert netbios på port 137-139. Kasper.Opasia.dk fremkommer så ved at tage den lokale maskines navn og kombinere med domænet der er opsat under "DNS" i nætværks opsætningen..

Altså problemet har ingen løsning.
Avatar billede oesten Nybegynder
22. oktober 2002 - 18:57 #14
Stod der ikke: Destination: kasper.opasia.dk, det skulle vel ikke være din egen maskine, der hedder kasper?
Avatar billede 123maka Nybegynder
24. oktober 2002 - 20:58 #15
Dropper det