Avatar billede brian_r_s Nybegynder
02. oktober 2000 - 12:50 Der er 6 kommentarer

Min Harddisk er stor men jeg kan ikke installere noget

Jeg har en stor HD retter 9,4 GB men da jeg ville installere Corel Draw 7 ( Orignal ) sagde den at der ikke var nok plads. Hvorfor ?

P.S. jeg bruger Windows 2000 pro.
Avatar billede gozar Nybegynder
02. oktober 2000 - 12:52 #1
Prøv lige at chekke hvor meget diskplads du har tilbage.. Det kan være du også skulde køre en scandisk.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
02. oktober 2000 - 12:54 #2
Jeg kan se at du er ny, så : HUSK at oprette dine kommende spørgsmål i de rigtige kategorier (denne i Hardware : Generelt )
Avatar billede keysersoze Guru
02. oktober 2000 - 12:54 #3
well... hvis HD\'en er tom, så er der et eller andet galt - men mon ikke bare den er fyldt op, og så fordi du ikke har kørt scandisk (som gozar siger) i lang tid, så snyder den dig mht til hvor meget plads der er tilbage på HD\'en...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. oktober 2000 - 13:02 #4
phylox2>> tak :)
Avatar billede denboj Nybegynder
02. oktober 2000 - 14:23 #5
er din harddisk eksempelvis opdelt i partitioner ? ? ? ? ? ? ? ? ??

Jeg lavede negang noget for en der ikke fattede hvorfor han blev ved med at løbe tom for disk plads - det viste sig at han proppede et c: til styresystem med programmer og havde et helt tomt d: som han ikke vidste hvordan han skulle bruge
Avatar billede kurtj Nybegynder
03. oktober 2000 - 16:59 #6
Prøv at tømme papirkurven. Og gør den evt mindre.