Avatar billede bihieee Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:57 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

GRAFFIKKORT!

Jeg Har lige anskaffet mig et
nyt graffikkort, men mit gamle sidder stadig i pcen,
hva ska jeg gøre?
Ska jeg hive det gamle ud og sætte skærmkablet på plads og fjerne driverne, eller bare udskifte kortet med det nye på en gang?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2002 - 21:58 #1
Du skal fjerne det gamle inde i enhedshåndtering, fjerne det fysisik, sætte det nye i og installere drivere.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:58 #2
Du kan bare sætte det nye kort ind i stedet for det gamle...
Avatar billede avlund Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:58 #3
Ahem. Hvis du tager det gamle ud og tænder for computeren, hvor vil du så slutte grafikkablet til henne?
Avatar billede anoukim Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:58 #4
tja, jeg ville nok fjerne kablet før jeg hev kortet ud. Det gør det lidt nemmere.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2002 - 22:04 #5
hehe...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:06 #6
Hvis det er et geforce 3 du har nu kan du ikke fjerne det før du installere det nye...
Avatar billede anoukim Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:09 #7
?? Det er man da nødt til. Har du 2 agp porte i din pc?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2002 - 22:10 #8
*LOL* ado.dk taler vist i vildelse...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:14 #9
Driverne....
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2002 - 22:17 #10
Hvorfor kan man ikke fjerne det? Det er da ikke noget som grafikkortet bestemmer.
Avatar billede tumben Novice
21. oktober 2002 - 22:51 #11
hør hvad el barto sagde 21:58:14....sådan gør man      !!
Avatar billede anoukim Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:52 #12
ja, hvis det er i Windows.
Avatar billede tubber Juniormester
22. oktober 2002 - 09:26 #13
øhm....hvis begge kort bruger Detonator`Driveren fra NVidia, og han har DetonatorXP installeret, så er det vel bare skifte kortet, og så reboote ?

Når den ber om driver location (hvis den ikke selv finder den) så prøv at henvise til c:\windows\ eller c:\windows\system\ eller c:\windows\system32......

og ja ved godt er det en NT/2k/XP hedder diret WinNT og ikke windows

/Tubber
Avatar billede bihieee Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:25 #14
Excon.dk vandt for nylig vores første turnering i Warcraft 3. Han er en habil Night Elves spiller, og han har indvilget i af dele sin build order med os. En BuildOrder er grundlæggende blot den rækkefølge som han bygger bygninger, bønder og enheder med - den foregår lige i starten af spillet, tager ikke ret lang tid, men den har ganske enorm indflydelse på, hvordan resten af spillet forløber, og er noget af det vigtigste i et RTS-spil.

Her er der en god build order med NE, jeg bruger den selv så jeg ved den virker. (jow tak! /Larz)

Race: Night Elves
Kategori: BuildOrder
Kræver: Intet
Replay: Hent her

Du starter med 5 wisps
Du sætter 3 i minen
1 bygger moonwell
1 suger træ
Byg 2 wisps - sæt den første til at lave en ancient of war
Tag den Wisp der suger træ og lav altar of elders ASAP
Når næste whisp er klar sætter du den til træ
Byg 2 wisp mere til guld, byg en wisp til wood
Byg en moonwell mere så snart der er nok træ.
HUSK at sætte de whisp der er færdig med at bygge til at høste træ!
Og så køre det ellers derudaf jeg plejer at bruge Deamon hunter som hero.

Håber dette kan være en hjælp.
Avatar billede bihieee Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:25 #15
Tak
Avatar billede anoukim Nybegynder
22. oktober 2002 - 16:19 #16
hmmm, nu rabler det vist for bihieee
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 17:03 #17
? De unge ryger for meget Hash nu om dage...
Avatar billede bihieee Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:22 #18
Hehe... J Scorede Bare mine Egne Point tilbage! SNYDT!
De unge er ikke dumme
Avatar billede tubber Juniormester
22. oktober 2002 - 17:39 #19
Er de ikke ?

Tror du selv der er nogen der vil hjælpe en anden gang.....

Men dig om det, og JUHUUUU jeg gik lige glip af at dele 8 point med 4 andre.......godt jeg ikke fik alle de point........
Så havde andre jo følt sig snydt.....
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2002 - 18:07 #20
Du har anmeldt nedenstående brugere :

bihieee | Slet anmeldelse
Avatar billede fcs Novice
22. oktober 2002 - 19:43 #21
Brugeren deaktiveret.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin