Avatar billede lcj- Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

pakke programmer

jeg har en fil der fylder 13,4 MB.
og jeg ville gerne have filen til at kunne ligge på en discete...kan dette lade sig gøre?? og hvordan..
Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:06 #1
Du kan dele den op, andet er det ikke for. Du kan dele den op med Winzip (www.winzip.com), WinRaR (www.rarlabs.com), eller Winace (www.winace.com) de er alle 3 dog pakke programmer, men kan også bruges til at dele filer op!
Avatar billede lcj- Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:08 #2
hvad mener du med at dele op...skal jeg først pakke filen i winrar og derefter i winace?? eller??
Avatar billede fangel Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:10 #3
nope... han mener at du pakker den til måske 8MB og så lægger det i  lige store dele på 6 disketter...d et kan disse tre programmer (ka selv edst lidt WinRAR)

Morten
Avatar billede lcj- Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:13 #4
kan man gøre det jeg spurgte om..pakke filen i winrar og derefter i winace??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. oktober 2002 - 20:15 #5
bulle har ret, du bliver nød til at pakke filerne på flere disketter, da det er usandsynligt at du kan pakke en 13,4Mb fil ned på en 1,44 mb diskette, men man kan diskspanne og dermed få filen delt ud på flere disketter, så kan du samle den igen på den anden PC!
Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:20 #6
winrar er os mig.. btw.. thx :)
Avatar billede gemisser Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:23 #7
det kan altså godt lade sig gøre at pakke 13,4MB ned til 1,44, det harjeg prøvet.... gå ind på www.download.com og find en masse pakke programmer,også pak de pakkede filer ned i nogle SFX filer og så kan det godt lade sig gøre

                    HILSEN    GEMISSER
Avatar billede lrd Nybegynder
16. marts 2003 - 08:31 #8
mon ikke du skulle kikke på din profil og kikke lidt på alle de spørgsmål du ikke har afsluttet. Du er anmeldt