Avatar billede martin.hp Nybegynder
21. oktober 2002 - 19:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skal bruge en chat hjælp.!!!

Jeg skal bruge en chat til min side.

det eneste krav er at den ikke må være i asp.
Også skal man kunne have sit eget rum, hvor man selv bestemmer hvem der må komme ind.

Kan i hjælpe mig ?
Avatar billede gemisser Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:00 #1
hvad med at prøve noget java??
Avatar billede martin.hp Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:13 #2
hvor finder jeg det ?
Avatar billede Noone Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:22 #3
Øhh... Hvad med en IRC server, og en java klient? Det virker helt fino for mig på mit site. Det skulle kunne løse opgaven.
Avatar billede martin.hp Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:34 #4
fatter ikke det IRC pis
Avatar billede Noone Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:51 #5
Hvis du ikke kan bruge noget IRC noget, noget med PHP eller noget med ASP eller en anden serverside teknologi, ja, så får du ikke meget chat på din side...
Avatar billede Noone Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:53 #6
Prøv at finde en hosted løsning måske bravenet.com eller lignende steder har noget... Den her f.eks. http://www.bravenet.com/samples/chat.php
Avatar billede martin.hp Nybegynder
27. oktober 2002 - 11:33 #7
j
Avatar billede Noone Nybegynder
27. oktober 2002 - 13:31 #8
Og hvad fandt du så ud af at bruge? Kunne jo være at andre kunne bruge din løsning til noget.