Avatar billede hirtshals Nybegynder
21. juli 1999 - 15:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FAQ

Jeg er ny på eksperten.dk, og syntes det er en kanon ide, og et kanon koncept.

Som ny melder der sig en masse spm, som jeg har brugt langt tid på at finde svar på

F.eks - Hvormange brugere er der på Eksperten ??

Hvis man har fået et svar afvist, hvorfor kan man så ikke svare igen, men kun kommentere ??

Hvorlang tid har eksperten.dk eksisteret ??

Er der ingen forældelsesfrist eller straf hvis man stiller et spm, og får en masse svar, men ikke gider accepterer nogen af dem ??

Kan man trække et spm tilbage (annullere)

Alle disse spørgsmål kunne jeg godt tænke mig under en kategori der hed

Eksperten - FAQ

Hvad mener i  ??
Avatar billede jumper Nybegynder
21. juli 1999 - 15:19 #1
Du har ret, det ville være en god idé.

Jeg synes dog ikke at det skulle være en kategori, men et menupunkt ved siden af 'info'

/Thor
Avatar billede snowball Novice
21. juli 1999 - 15:22 #2
Kanon idé, men så vidt jeg husker, så kan man godt svare på et spørgsmål selvom man er blevet afvist.

Snowball
Avatar billede admin Novice
21. juli 1999 - 15:24 #3
Selvfølgelig. Det skal laves !
Avatar billede snowball Novice
21. juli 1999 - 15:41 #4
Admin: Sådan som det er nu, kan man så ikke godt svare på et spørgsmål efter man er blevet afvist ???

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 16:43 #5
FAQ'en er under Eksperten.Spørgsmål

eksperten har eksisteret siden november sidste år

man kan anullere et spm ved at finde et andet spm som også er løst af sig selv, og så spørge ham der har lavet det om man skal bytte... den har jeg brugt et par gange nu