Avatar billede khul Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:05 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Præsentation af IT-job overfor lækre babes

Hej

Jeg er i samme knibe som alle jer andre og ville høre om I kunne give nogle fif...

Når jeg er i byen og kommer til at snakke med en lækker babe så mister de altid interessen såsnart jeg nævner at mit job omhandler computere, internet og lidt programmering!!

Er der nogen der har nogle fikse udtryk man kan bruge så man rent faktisk nævner hvad man laver uden at en lækker babe synes at det lyder nørdet??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:07 #1
Babes der ikke forstår sig på teknik, er alligevel ikke værd at samle på... :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:08 #2
Dvs... kom hende i forkøbet... spørg hende hvad hun laver først... svarer hun ikke noget IT relateret, så skrid :)
Avatar billede riversen Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:12 #3
lyv...og går det godt så fortæl senere at du har fået nyt job ;-)
Avatar billede annikadk Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:12 #4
Det er næsten et must at den anden part har bare lidt mod på IT hvis man selv er bidt af det - så der kan man starte som Nanoq skriver :)

Hvilke ting interesserer du dig ellers for? Drej det evt. ind på det..
Selvom ens job ikke er den andens interesse kan det jo godt være at der er interesser og "det" tilfældes :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. oktober 2002 - 15:15 #5
LOL
Tror sku bare du har været uheldig, Men lad dog være med at snakke med hende om job og hvis hun vil vide det så smør lidt på  det

Eks sig at du er selvstændig, Det kan man jo godt sige du er, og hvis hun vil vide hvad med, så er du rågivende konsulent inden for IT

Så kan hun vidst ikke spørge mere ind til det, samtidig syntes hun jo nok du er lidt for lækker da dui jo så må tjene kassen, Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen pas på den slags piger er ikke værd at samle på

Peter Assenfeldt og Kate
For hun tager dig kun for pengene så. men snak dog almindeligt by snak i stedet for

MC
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:16 #6
annika >> hmm, nå *g* det vil jeg da fortælle fruen i huset... det vildeste jeg har lært hende er at hente billederne fra digitalkameraet over på bærbaren *ggg*

Har forsøgt af flere omgange, men interessen er der bare ikke...
Avatar billede chalde Seniormester
18. oktober 2002 - 15:19 #7
sig at det er inden for den mest indbringende branche til dato....
Avatar billede vincze Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:19 #8
Jeg plejer at sige at jeg er andenpilot på en redningshelikopter. Jeg lyder tilpas troværdigt og det river lidt i æggestokkene når de hører at man kan flyve en helikopter. Tricket er dog at underspille rollen uden at komme til at virke arrogant.
Avatar billede annikadk Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:26 #9
vincze: den duer da vist ikke til meget andet end one-night??

ljweb: suk ;)  - selv kunne jeg vist ikke hvis det var en "IT-hader"
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:32 #10
annika >> tror jeg ville bukke under med it-overload hvis der slet ikke var andet i hverdagen... :) der er også langt fra IT-ikke-interesseret til IT-hader...

men som mc siger, jeg ser sjældent grund til at gå i dybden med mit arbejde når jeg er i byen... kun hvis der spørges direkte, får de så hatten passer og en god gang mere *g*
Avatar billede vincze Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:34 #11
Enig! men man må jo leve lidt efter ens motto:
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:34 #12
Jeg plejer nu også at gå i en stor cirkel uden om arbejdssnakken, når jeg er i byen. Har jeg fri, er arbejde nok det sidste jeg gider snakke om. :)
Avatar billede vincze Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:35 #13
Its better to burn out than fade away...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:45 #14
*GG* Jeg blir pludselig glad for at være musiker! Den virker HVER gang ;-)
Avatar billede dcgeek Nybegynder
18. oktober 2002 - 18:36 #15
Det er okay, hvis de bare interesserer sig LIDT for teknologi, men så skal de til gengæld interessere sig meget for videnenskab (atomfysik og andet "avanceret" videnskab). Ellers er de ikke værd at samle på!
Avatar billede vincze Nybegynder
23. oktober 2002 - 14:57 #16
jeg stemmer på at man skal slå sig stort op med redningshelikopteren!
Avatar billede khul Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:13 #17
Jeg var i byen i weekenden og forsøgte mig som både musiker og rig konsulent men den der tog virkelig kegler, og først gik kl 10 næste morgen he he, var redningshelikopteren.

Så mange tak til Vincze der har reddet mit selskabsliv!